Bejelentkezés
Gyakori kérdések
- Mennyi időt kell várni légpárnás borítékjaimra?
- Személyes átvétel lehetséges?
- Hogyan tudom kicserélni, ha valami nem jó?
- Miért érdemes a legparnasboritek.hu-n vásárolnom?
- Mennyire kedvezőek ezeknek a légpárnás borítékoknak az árai más nagykereskedőkhöz képest?
- Kérhetem a számlát más névre?
- Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?
- Mennyi a szállítási költség?
- Tudok - e módosítani a rendelésemen?
- Kivel lépek kapcsolatba, ki tud Nekem segíteni?
- Szállítás
- Megrendelés menete
- Fizetési módok
- Bankkártyás fizetés feltételei, folyamata
- Megrendelés lemondásának módja és feltételei
- Reklamáció módja és feltételei
- Hogyan válthatom be a kuponom?
Garantált 1 napos házhoz szállítás!
Raktáron lévő termékekre 1 napos házhoz szállítást vállalunk, amennyiben rendelésüket munkanapokon 15 óráig leadják.
De ha Önnek ennél is sürgősebb a légpárnás boríték, akár 1- 4 óra alatt is elküldjük Önnek Budapesten. Különleges igényeit is kielégítjük!
Igen, személyes átvétel esetén szállítási költséget természetesen nem számítunk fel. Rendelését az értesítést követő 5 munkanapon belül személyesen átveheti az alábbi helyszínen: Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 111-113. 20- ás épület. Telefon: +36 1 265 06 92, +36 1 260 71 44
e-mail: ugyfelszolgalat@legparnasboritek.hu
Nyitva tartás: H-P: 8-17 óráig.
Telephelyünkön bankkártyával vagy készpénzzel is fizethet.
Bár folyamatosan ügyfeleink elégedettségéért dolgozunk, mégis előfordulhat, hogy Ön reklamációt vagy árut szeretne visszaküldeni nekünk.
- Ebben az esetben az alábbiakat kérjük Öntől:
- Mielőtt elkezdené használni a terméket, hasonlítsa össze megrendelését a leszállított áruval!
- Ahogy megkapta a csomagját azonnal ellenőrizze a mennyiségét és a tartalmát. Hiány esetén 5 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot.
- Visszáru vagy termékcsere lebonyolítása: A gyors és problémamentes ügyintézés érdekében csomagolja vissza a terméket.
- A számlát/szállítólevelet tegye bele a csomagba.
- A még nem használt terméket csak sérülésmentes, eredeti csomagolásában áll módunkban visszavenni.
Azért, mert hatalmas az áruválaszték
Azért, mert rendkívül kedvezőek az árak
Azért, mert egy helyen minden megvásárolható, ami a kényelmes borítékbeszerzést segíti!
Azért, mert fizethet utánvéttel, előreutalással, bankkártyával, utánvéttel.
Azért, mert a legparnasboritek.hu-n a vevők szakszerű kiszolgálást, tanácsadást kapnak!
Ezen az áron aligha fog találni máshol ilyen légpárnás borítékokat!
Igen, ebben az esetben küldje el az új számlázási címet a szamlazas@legparnasboritek.hu e-mail címre.
Igen, telefonon a +36 1 265 06 92, 260 71 44, 06/30 4207080 –as telefonszámon, rendeles@legparnasboritek.hu e-mail címen is felveheti velünk a kapcsolatot
A legkevesebb szállítási költség 1230 Ft+áfa, ez 1 kg-os csomagra vonatkozik. Amikor megadja a szállítási címet a rendszer automatikusan kiszámolja Önnek a szállítási költséget.
Igen, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 265 06 92, 260-71-44 -es telefonszám valamelyikén, vagy a rendeles@legparnasboritek.hu e-mail címen várjuk kérését.
Anita örül, hogy segítheti Önt. Lépjen kapcsolatba velünk e-mailen keresztül ugyfelszolgalat@legparnasboritek.hu, vagy hívja a + 36 1 265-0692, 260-7144-es telefonszámot.
Csomagküldés 1 munkanapon belül a Sprinter futárszolgálattal:
Minden munkanapon 15 óráig leadott rendelését a következő munkanapon a Sprinter futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás Magyarország teljes területére vonatkozik. Teljesen mindegy, hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig házhoz visszük csomagját.
Igyekszünk a csomagolási-és szállítási költségeket a minimálisra szorítani, éppen ezért a Sprinter futárszolgálattal szállítunk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak, és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra.
A megrendelt terméket KÉTSZER PRÓBÁLJA MEG A FUTÁR KÉZBESÍTENI. Kézbesítéskor felhívhatja Önt a megadott telefonszámon, ezért is fontos, hogy mindig olyan számot adjon meg, amin elérhető.
Amennyiben a csomagot a „nem vette át”, „az átvételt megtagadta”, „nem rendelte”, vagy „nincs pénze kifizetni”jelzéssel visszakapjuk, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok utánvétellel történő kiszállítását megvonjuk, és csak az előre utalásos lehetőség, ill. személyes csomagátvétel/fizetés (készpénz, bankkártya) lehetősége maradjon. A kellemetlenségek elkerülése végett kérjük olyan telefonszámot, ill. e-mail címet adjon meg, amin elérhető, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!
Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, a számlán szereplő adatok helyességét. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, hisz emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt -, akkor kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a problémát szallitas@legparnasboritek.hu, +36-1/ 265-06-92, 260-71-44. Minden ilyen esetben természetesen lehetőség van arra, hogy a csomagot újraküldjük.
A könnyű keresés és vásárlás érdekében a borítékok név szerint, ár szerint, méret szerint és szín szerint sorba rendezhetők. Amennyiben mégsem találja meg a webáruházban ezen rendezésben az áhított terméket, akkor egye fel velünk a kapcsolatot!
A rendelés pedig ennél egyszerűbb már nem is lehetne!
A megrendelni kívánt terméket egy kattintással a kosárba teheti, ahol később még változtathat a darabszámon.
Bejelentkezés, ill. regisztráció után Önnek semmi dolga, ha a kiszállítást választotta és munkanapon 15 óra előtt leadta megrendelését, úgy a futár másnap kiszállítja az Ön által kiválasztott termékeket.
Amennyiben Ön gyakorlott vásárlója webáruházunknak, abban az esetben választhatja a gyors termékrendelés menüt, ahol a termékek mellé csak beírja a rendelni kívánt mennyiséget, kiválasztja az Önnek kedvező fizetési módot és kész!
Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhat, válassza azt, amelyik Önnek a legkényelmesebb!
Fizethet:
- bankkártyával UniCredit bankkon keresztül
- utánvéttel a futárnak az áru átvételekor
- személyesen cégünk telephelyén
- előreutalással pro-forma számla alapján
- banki átutalással a megrendelés visszaigazolása után (az áru ellenértékének beérkezését követően küldjük ki a terméket)
- postai rózsaszín csekkel.
Befizetés esetén Önnek lehetősége van az adott szolgáltatás ellenértékének dombornyomású bank-, vagy hitelkártyával történő kiegyenlítésére. A fizetés bármely bank által kibocsátott dombornyomott Visa és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi), EuroCard/MasterCard, JCB kártyák és internetes kártyák használatával, a szükséges kártyaadatok megadásával történhet.
A szolgáltatás megrendelésének oldalán, az adott szolgáltatás kiválasztása után a Bankkártyás fizetés-re kattintva az on-line fizetést bonyolító UniCredit Bank felületére kerül. Bankkártya adatai így magas védelmi szintű authentikációs titkosítási módszereket használó csatornákon keresztül jutnak el a Bankhoz, illetéktelenek nem férhetnek hozzá. A vásárlás és fizetés folyamatának különválasztásából adódóan a DomyPack&Press Kft. a bankkártya adatokról nem szerez információt, csak a fizetés tényéről értesül.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően (ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti), az UniCredit Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével.
A bankkártyás fizetést – a fizetés gyorsasága miatt – nem lehet lemondani, a fizetés gyakorlatilag azonnal lezajlik a megrendelés/ átutalás kattintásával. Ha azonban nem a kért szolgáltatást kapta meg, kérjük panaszát a regisztrációs adataival együtt küldje meg a info@legparnasboritek.hu e-mail címre.
Az on-line fizetési tranzakciót bonyolító banki rendszer gyakorlatilag lehetetlenné teszi a túlfizetést, illetve a többszöri fizetést. Ha esetlegesen mégis bejelentéssel kíván élni, ezt az info@legparnasboritek.hu címen teheti meg. Amennyiben a kártyabirtokos reklamációja jogos, a kártyabirtokos által vitatott összeget a Bankkal előzetesen egyeztetett és jóváhagyott módon rendezzük.
A termék kosárba rakása után a fizetés gomra kattintva megjelenik a kosár tartalma.
Ez alatt található az akciós kupon, ahova beírja aktuális kuponkódját, majd kattintson a MOST BEVÁLTOM A KUPONOM kék színű gombra, és a rendszer automatikusan levonja az aktuális kedvezményt.
Az e-mailben megküldött megrendelés visszaigazolásban Ön látni fogja külön sorban a kedvezményt.
Jó vásárlást kíván a legparnasboritek.hu csapata!
KAPCSOLAT
Cím: 1117 Budapest,
térképBudafoki út 111-113.
Tel.:
06 1 265 0692
06 1 260 7144
06 1 262 9935