-->

Gyakori kérdések


Mennyi időt kell várni légpárnás borítékjaimra?

Garantált 1 napos házhoz szállítás!

Raktáron lévő termékekre 1 napos házhoz szállítást vállalunk, amennyiben rendelésüket munkanapokon 15 óráig leadják.

De ha Önnek ennél is sürgősebb a légpárnás boríték, akár 1- 4 óra alatt is elküldjük Önnek Budapesten. Különleges igényeit is kielégítjük!

Személyes átvétel lehetséges?

Igen, személyes átvétel esetén szállítási költséget természetesen nem számítunk fel. Rendelését az értesítést követő 5 munkanapon belül személyesen átveheti az alábbi helyszínen: Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 111-113. 20- ás épület. Telefon: +36 1 265 06 92, +36 1 260 71 44

e-mail: ugyfelszolgalat@legparnasboritek.hu

Nyitva tartás: H-P: 8-17 óráig.

Telephelyünkön bankkártyával vagy készpénzzel is fizethet.

Hogyan tudom kicserélni, ha valami nem jó?

Bár folyamatosan ügyfeleink elégedettségéért dolgozunk, mégis előfordulhat, hogy Ön reklamációt vagy árut szeretne visszaküldeni nekünk.

    Ebben az esetben az alábbiakat kérjük Öntől:
  • Mielőtt elkezdené használni a terméket, hasonlítsa össze megrendelését a leszállított áruval!
  • Ahogy megkapta a csomagját azonnal ellenőrizze a mennyiségét és a tartalmát. Hiány esetén 5 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot.
  • Visszáru vagy termékcsere lebonyolítása: A gyors és problémamentes ügyintézés érdekében csomagolja vissza a terméket.
  • A számlát/szállítólevelet tegye bele a csomagba.
  • A még nem használt terméket csak sérülésmentes, eredeti csomagolásában áll módunkban visszavenni.
  •  

 

Miért érdemes a legparnasboritek.hu-n vásárolnom?

Azért, mert hatalmas az áruválaszték

Azért, mert rendkívül kedvezőek az árak

Azért, mert egy helyen minden megvásárolható, ami a kényelmes borítékbeszerzést segíti!

Azért, mert fizethet utánvéttel, előreutalással, bankkártyával, utánvéttel.

Azért, mert a legparnasboritek.hu-n a vevők szakszerű kiszolgálást, tanácsadást kapnak!

Mennyire kedvezőek ezeknek a légpárnás borítékoknak az árai más nagykereskedőkhöz képest?

Ezen az áron aligha fog találni máshol ilyen légpárnás borítékokat!

Kérhetem a számlát más névre?

Igen, ebben az esetben küldje el az új számlázási címet a szamlazas@legparnasboritek.hu e-mail címre.

Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?

Igen, telefonon a +36 1 265 06 92, 260 71 44, 06/30 4207080 –as telefonszámon, rendeles@legparnasboritek.hu e-mail címen is felveheti velünk a kapcsolatot

Mennyi a szállítási költség?

A legkevesebb szállítási költség 1230 Ft+áfa, ez 1 kg-os csomagra vonatkozik. Amikor megadja a szállítási címet a rendszer automatikusan kiszámolja Önnek a szállítási költséget.

Tudok - e módosítani a rendelésemen?

Igen, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 265 06 92, 260-71-44 -es telefonszám valamelyikén, vagy a rendeles@legparnasboritek.hu e-mail címen várjuk kérését.

Kivel lépek kapcsolatba, ki tud Nekem segíteni?

Anita örül, hogy segítheti Önt. Lépjen kapcsolatba velünk e-mailen keresztül ugyfelszolgalat@legparnasboritek.hu, vagy hívja a + 36 1 265-0692, 260-7144-es telefonszámot.

Szállítás

Csomagküldés 1 munkanapon belül a Sprinter futárszolgálattal:

 

Minden munkanapon 15 óráig leadott rendelését a következő munkanapon a Sprinter futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás Magyarország teljes területére vonatkozik. Teljesen mindegy, hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig házhoz visszük csomagját.

 

Igyekszünk a csomagolási-és szállítási költségeket a minimálisra szorítani, éppen ezért a Sprinter futárszolgálattal szállítunk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak, és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra.

 

A megrendelt terméket KÉTSZER PRÓBÁLJA MEG A FUTÁR KÉZBESÍTENI. Kézbesítéskor felhívhatja Önt a megadott telefonszámon, ezért is fontos, hogy mindig olyan számot adjon meg, amin elérhető.

Amennyiben a csomagot a „nem vette át”, „az átvételt megtagadta”, „nem rendelte”, vagy „nincs pénze kifizetni”jelzéssel visszakapjuk, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok utánvétellel történő kiszállítását megvonjuk, és csak az előre utalásos lehetőség, ill. személyes csomagátvétel/fizetés (készpénz, bankkártya) lehetősége maradjon. A kellemetlenségek elkerülése végett kérjük olyan telefonszámot, ill. e-mail címet adjon meg, amin elérhető, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!

 

Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, a számlán szereplő adatok helyességét. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, hisz emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt -, akkor kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a problémát szallitas@legparnasboritek.hu, +36-1/ 265-06-92, 260-71-44. Minden ilyen esetben természetesen lehetőség van arra, hogy a csomagot újraküldjük.

Megrendelés menete

A könnyű keresés és vásárlás érdekében a borítékok név szerint, ár szerint, méret szerint és szín szerint sorba rendezhetők. Amennyiben mégsem találja meg a webáruházban ezen rendezésben az áhított terméket, akkor egye fel velünk a kapcsolatot!

A rendelés pedig ennél egyszerűbb már nem is lehetne!

 

A megrendelni kívánt terméket egy kattintással a kosárba teheti, ahol később még változtathat a darabszámon.

 

Bejelentkezés, ill. regisztráció után Önnek semmi dolga, ha a kiszállítást választotta és munkanapon 15 óra előtt leadta megrendelését, úgy a futár másnap kiszállítja az Ön által kiválasztott termékeket.

 

Amennyiben Ön gyakorlott vásárlója webáruházunknak, abban az esetben választhatja a gyors termékrendelés menüt, ahol a termékek mellé csak beírja a rendelni kívánt mennyiséget, kiválasztja az Önnek kedvező fizetési módot és kész!

Fizetési módok

Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhat, válassza azt, amelyik Önnek a legkényelmesebb!

Fizethet:

  • bankkártyával UniCredit bankkon keresztül
  • utánvéttel a futárnak az áru átvételekor
  • személyesen cégünk telephelyén
  • előreutalással pro-forma számla alapján
  • banki átutalással a megrendelés visszaigazolása után (az áru ellenértékének beérkezését követően küldjük ki a terméket)
  • postai rózsaszín csekkel.
Bankkártyás fizetés feltételei, folyamata

Befizetés esetén Önnek lehetősége van az adott szolgáltatás ellenértékének dombornyomású bank-, vagy hitelkártyával történő kiegyenlítésére. A fizetés bármely bank által kibocsátott dombornyomott Visa és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi), EuroCard/MasterCard, JCB kártyák és internetes kártyák használatával, a szükséges kártyaadatok megadásával történhet.
 
A szolgáltatás megrendelésének oldalán, az adott szolgáltatás kiválasztása után a Bankkártyás fizetés-re kattintva az on-line fizetést bonyolító UniCredit Bank felületére kerül. Bankkártya adatai így magas védelmi szintű authentikációs titkosítási módszereket használó csatornákon keresztül jutnak el a Bankhoz, illetéktelenek nem férhetnek hozzá. A vásárlás és fizetés folyamatának különválasztásából adódóan a DomyPack&Press Kft. a bankkártya adatokról nem szerez információt, csak a fizetés tényéről értesül.
 
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően (ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti), az UniCredit Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével.

Megrendelés lemondásának módja és feltételei

A bankkártyás fizetést – a fizetés gyorsasága miatt – nem lehet lemondani, a fizetés gyakorlatilag azonnal lezajlik a megrendelés/ átutalás kattintásával. Ha azonban nem a kért szolgáltatást kapta meg, kérjük panaszát a regisztrációs adataival együtt küldje meg a info@legparnasboritek.hu e-mail címre.

Reklamáció módja és feltételei

Az on-line fizetési tranzakciót bonyolító banki rendszer gyakorlatilag lehetetlenné teszi a túlfizetést, illetve a többszöri fizetést. Ha esetlegesen mégis bejelentéssel kíván élni, ezt az info@legparnasboritek.hu címen teheti meg. Amennyiben a kártyabirtokos reklamációja jogos, a kártyabirtokos által vitatott összeget a Bankkal előzetesen egyeztetett és jóváhagyott módon rendezzük.

Hogyan válthatom be a kuponom?

A termék kosárba rakása után a fizetés gomra kattintva megjelenik a kosár tartalma.

Ez alatt található az akciós kupon, ahova beírja aktuális kuponkódját, majd kattintson a MOST BEVÁLTOM A KUPONOM kék színű gombra, és a rendszer automatikusan levonja az aktuális kedvezményt.

Az e-mailben megküldött megrendelés visszaigazolásban Ön látni fogja külön sorban a kedvezményt.

 

 

Jó vásárlást kíván a legparnasboritek.hu csapata!

Az Ön kosara

Kosara üres

Elakadt? Segítünk!

KAPCSOLAT

Cím: 1117 Budapest,

térkép

Budafoki út 111-113.

Tel.:
06 1 265 0692
06 1 260 7144
06 1 262 9935

Adatvédelmi nyilatkozat Kapcsolat